Jak pies z kotem

.

piątek, 31 stycznia 2014

Buziaki!!! :* :* :*

Hej moi Kochani!!!
Dzisiaj weszłam na mojego bloga i zobaczyłam 201 odsłon w 2 dni!!!! Myślałam że to jakiś żart lub komputer się pomylił, ale nie. Okazało się że są nowe komentarze, a jeszcze te 201 odsłon, no to naprawdę jestem bardzo szczęśliwa. Dziękuję bardzo za te bardzo miłe komentarze . :)    Zapraszam do czytania, oglądania i kolejnego komentowania :* :* :* Buziaki dla moich czytelników i jeszcze raz bardzo dziękuję :* :* :*
                   Zapraszam na bloga mojej koleżanki http://www.smileblg.blogspot.com/
                                                                                                              Szira :* :* :* :* :*

 Pobiegamy???

Trochę śniegu na nosie :)

Buziaczki dosłownie :*

1 komentarz:

  1. Witam Cię Sziro... dzisiaj, 08 kwietnia stan licznika wynosi 1784 wyświetleń... super wynik !!! A co do spacerów i zabaw na śniegu... nasz Rex uwielbia te cudowne chwile i zabawy ze śnieżkami !!! Już jako maluszek obżerał się śniegiem a potem musiał biegać "na siku" !!! Buziaki przesyłam dla Twojej Przyjaciółki Natalki, Gabrysia ***

    OdpowiedzUsuń