Jak pies z kotem

.

środa, 29 stycznia 2014

Trochę o mnie :*

Hej moi kochani!
Nazywam się Szira, jestem owczarkiem niemieckim. Mam fajne życie z moją rodziną na wsi, mam całkiem duży wybieg, i jeszcze chodzę na długie spacery na olbrzymie pole obok domu, chodzę tam z moim panem i panią i z ich dziećmi  Kingą, Mateuszkiem i moją najlepszą, człowieczą przyjaciółką Natalką. Jestem w mojej rodzinie od stycznia w 2010 roku, od tamtej pory mam pełne przygód życie. Wczoraj byłam ze wszystkimi na polu, wszyscy rzucaliśmy się śnieżkami, jadłam śnieg i biegałam całą godzinę :) Było super!!! Do póki nie zjadłam błota, po tamtej uczcie błota nie jem nic brązowego.. Ale i tak było super!!! Jutro znów idę na taki spacer i pewnie znowu coś dziwnego zjem :)
To JA :*

4 komentarze:

  1. :* Kocham moje zwierzęta !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie... Nazywam się Gabrysia i mam podobnego do Ciebie, Sziro, owczarka niemieckiego. Nasz pies - Rex - skończył 25 stycznia 2 lata i jest pierwszym pieskiem w naszej rodzinie !!! Kochamy Go najmocniej na świecie, ale Rex najbardziej kocha naszą córkę Esterę, tak samo mocno, jak TY kochasz Natalkę !!!!!! Pozdrawiam Cię Sziro i życzę wspaniałych spacerów z całą rodzinką Zawadów !!! Szczególne pozdrowienia dla Natalki*** Gabrysia.

    OdpowiedzUsuń